Arkadaşlar merhaba.
Emivevim, fuzulev, emlak katılım vb. şirketler sadece dosya masrafı ile nasıl bunu yapabiliyor?
Yani aylık 5000 tl taksit ile nasıl 2 milyonluk araç alınabiliyor?
Mantığı nedir bu işin?