Türknet'te 2 aydır 10 MBPS internet kullanma sorunum vardı 4-5 kez forumda da konu açtım. 1 ay önce fiberciler geldi ve fiber altyapı çekmeye başladı. 3 hafta önce bina içi ve bina dışı kutular halledildi, modemimin başına kadar kablo çektiler sağolsunlar. Kabloları çeken çalışanlar fibere başvuru yapabilirsin bağlantın tamamlandı dediler.
Başvurdum ama Türknet dedi ki altyapınızda görünmesini bekleyeceksiniz sürekli altyapı sorgulayın. Altyapı sorgulama ekranı geçen hafta fiber olarak değişti. Hemen başvurumu yaptım 3 gün sonra saha ekibi geldi, bina dışındaki kutuda internet var ama dedi bina içinde yok. Biz bildiriyoruz gelip değer vermeleri lazım biz sadece dedi bağlantı işlerine bakıyoruz. Süreç 3-4 gün sürebilir siz tekrar dedi kayıt oluşturun haftaya gelip bakalım. Dedikleri gibi tekrar kayıt oluşturdum ve az önce geldiler sağolsunlar ama yine değer yok. Yine bildirdiler.
Galiba ben internet kullanamayacağım ikna oldum.