tuhaxotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ooo harika oldu bu, hocam bütçemiz çok yok 110 120 yarısı kadar kısmını peşin vereceğim geri kalanını taksit.



Teşekkür ederim hocam oraya da bi bakacağım kafamızda yer oluyor



Wobilimoda ve sizin imotim AVM aklımda hocam, duanız için çok teşekkür ederim herşey hepimizin gönlüne göre olsun inşallah

Hocam eğer bütçem fazla yok diyorsanız zaten Mobiliyum, Wobilimoda, İmotim'e hiç gitmeyin. Buralardan bu bütçelere çok zor. Ertuğrulgazi Mobilyacılar Caddesi'nde gezinmeniz daha güzel olacaktır.

By Mose, İDOL, Mert güzel firmalar fiyat olarak.
Mobilyam İnegöl'den, İnegöl'den Mobilya, Mobilyam Üretimden kısmen daha uygun olacaktır.