Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Ooo harika oldu bu, hocam bütçemiz çok yok 110 120 yarısı kadar kısmını peşin vereceğim geri kalanını taksit.
Teşekkür ederim hocam oraya da bi bakacağım kafamızda yer oluyor
Wobilimoda ve sizin imotim AVM aklımda hocam, duanız için çok teşekkür ederim herşey hepimizin gönlüne göre olsun inşallah
Hocam eğer bütçem fazla yok diyorsanız zaten Mobiliyum, Wobilimoda, İmotim'e hiç gitmeyin. Buralardan bu bütçelere çok zor. Ertuğrulgazi Mobilyacılar Caddesi'nde gezinmeniz daha güzel olacaktır.
By Mose, İDOL, Mert güzel firmalar fiyat olarak.
Mobilyam İnegöl'den, İnegöl'den Mobilya, Mobilyam Üretimden kısmen daha uygun olacaktır.