Edevlet araçlarım olarak görebilirsin
2023 ten sonra zaten kağıt vermiyor kağıt alarak yaptıysan 2 seneyi geçmiş olabilirsin.
O zaman ben kaybetmedim komple kağıt yok demek ki. Ben de kaybettim sandım. 4 gün sonra bitiyormuş muayene. Teşekkürler herkese.