Hamsi sezonu gelmedi daha ( Hamsin 21 ocak 15 mart arası olan dönem - Balığın adı Hamsin balığı )

Karatenizde yakalanan hamsi Ankara'ya- Zonguldak'a -orduya Sonra satılacağı il gidiyor ( evrak olarak ) Böylece maliyet yükseliyor. Balıkçılık Devlet eli ile bitirildiği için ek bir fiyat artışı var.

Balık soğuk havada avlanır ama TR balıkçılar hava soğuk diye balığa çıkmıyor

Bilmeyen için :
Karadeniz'de kıyısı olan Tüm ülkeler TC kara sularında avlanıyor ve sorun olmuyor ama TR Balıkçılar Uluslar arası sularda bile avlanamıyor