Kesinlikle geç gidilmesi taraftarıyım, 25 yaşında gittim her zaman söylerim iyiki 25 yaşında gitmişim.
Bulunduğun usta birliğinde yaş ortalaması senden düşük olduğu için, komutanlar genelde yaşı yüksek olanları yetkilendiriyordu. Usta birliğine ilk teslim olduğum gün diğerlerinden ayrıldım, bir zaman sonra gece çavuşu olarak devam ettim. (Hakkari/Şemdinli)