Konu
En geç askere giden üyemiz kim?
22-10-2025, 23:34:37
#30
technician
Meraboy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
28 yaşında gitmiştim ben de.
Gittik ama adımız hala seferberlikte. Olası bir durumda tekrar alacaklar
Hocam yine şükür deyin, bana 60 yaş basmışlar seferberlik üst sınır 😂😂 Muhtemelen zaten mezarda oluruz, oradan ruhen katılırız artık..