Meraboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
28 yaşında gitmiştim ben de.

Gittik ama adımız hala seferberlikte. Olası bir durumda tekrar alacaklar
Hocam yine şükür deyin, bana 60 yaş basmışlar seferberlik üst sınır 😂😂 Muhtemelen zaten mezarda oluruz, oradan ruhen katılırız artık..