Ben 26 yaşında gitmiştim hiç de sorun olmamıştı. Genelde abi diyorlardı tek sorun onlar 550 den geri sayıyordu biz usta birliğinde direkt 2 haneye düşmüştük.

İşini yap kimse ile muhatap olma. Hiç bir şey olmaz