şöyle hocam ben yaklaşık 20 küsür domain aldım agnı karttan ancak tee geçen yıldan beri alıyorum son 10 tanesini 1 hafta içinde alınca şuan başka kart bile girsem onaya gönderiyor ancak onaylamadım çünkü birkaç gün denmeyince düzeliyor bakalım düzelirse devam ama büyük ihtimalle artık kalkmaz çok kişi yüklendiği için
Ama soyle olay var. Sen o domaini sepete atiyonya, attin hespa onaylamadin. O oyle kaliyorya,
Sen simdi workspace bastan girip, domain aratinca domain cikmiyor uygund egil diyor, yani o islemi orda tamamlamayinca o domaini salmiyor sistem. 1 onaytda gecersin ama 2 onayda sorun bence hic ugrasma ben simdi sorunlari cozmekle ugrasiyorum sacma bire sekilde. Nolcak bakalim. 7-8 domain cektim bida bulasmam