omer1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam özür dilerim kendimi yanlış ifade etmişim. 70 ders derken video olacaktı. Bazı videolar, 4-5 tane video olacaktı sanırım 1 saat, gerisi 25 dakika, bazıları 10 dakika, bazıları 5 dakika. O hocaya da toplamda 7-8 bin lira vermişimdir diye tahmin ediyorum.



Bu özel dersi alma sebebim üniversite sonu projemi geliştirmek içindi hocam projeyi detaylı anlatmamızı istiyordu o yüzden bu dersleri aldım.
Fakat zamanımız kısıtlı olduğu için hoca çok ayrıntılara girmek istemedi mesela kendi route yapımızı yazdık, MVC yapımızı kendimiz yarattık fakat genelde videolarda söylediği zamanımız kısıtlı olduğu için seni çok ayrıntıya boğmak istemiyorum diyordu.
Fakat ben ayrıntılara girmek istiyorum. Mesela resim işlemleri olsun bu apayrı ve uzun bir konu diyordu. Güvenlik işlemlerini okul projesi olduğu için çok basit yaptık. MySql'i çok ayrıntılı anlatmadı. Ben daha çok öğrenmek istiyorum. Ek olarak bu adamın verdiği eğitim, Udemy'de veya Youtube'da aldığım eğitimlere nazaran daha iyiydi.
anladım. konuyu ticari kategoride açmışsın, umarım linç yemem. ben yardımcı olmaktan mutluluk duyarım, para da istemem. baktın benden memnun değilsin, ücretli olarak yine ders al tabi.