Maaş promosyonu için devlet kısmını söylüyorum, bankalar kurum temsilcileri ile bir arada ihale yaparlar her banka verebileceği rakama göre teklif yapar sonrasında kurum temsilcileri en yüksek teklif veren banka ile anlaşırlar yani fiyat belli olmadan bir banka ile anlaşmazlar. Siz özelde mi çalışıyorsunuz devlette mi ?