Merhabalar hocalarım herkese kolay gelsin, çalıştığım firma İşbankası maaş hesabı anlaşmasından Yapı krediye geçildi. Sanırım 3 senelik bir anlaşma yapılmış. Yatacak promosyon miktarı belli değil. Tahmini veya bilgisi olan var mıdır ?