Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yazılımcısınız, iyi firmalarda da çalışmısınız. Yıldız teknikten mezun olupta iş bulamamak zor gibi. Durum nedir tam olarak
Sağlık sorunu; yüzde 44 engellilik ile iş kaybı ve ailede itibar kaybı gibi şeyler hocam. Belediyede işimden grupçuluk beceremediğim için ayrıldım. Üstüne bir de engelli yaftası yedim. Saçmalıklar silsilesi beni buldu. Allah kısmetimi açar inşallah. İlginize teşekkürler..