Hepimiz Japon motorlarının en iyiler arasında olduğunu biliyoruz ancak fiyatları bir hayli yüksek.
Bu yüzden alternatif scooter tarzı motor önerisi arıyorum.
Biraz araştırmalarıma göre RKS markası fena görünmüyor, sizin de bu konudaki düşüncelerinizi merak ediyorum.