İşin ilginç olan kısmı hemen git çıkışını ver diyor

. Çok pişkin adamlar. Bunların insan kaynakları yoktur büyük ihtimalle. Ayrıca bu tarz yerlerde yıllarca aynı ücrete çalıştırırlar. Yerinizde olsam evli değilsen hocam, hayatta risk alacağın dönemdesin. Kaldı ki bu risk sayılmaz. Bence yeni yerler görmek ve yeni insanlarla tanışmak gerekiyor. Mısır belki maddi anlamda bir şey katmayacak gibi gözükebilir ama yeni kapılar açacaktır size.