Sık bulunduğunuz mekanlardaki diğer kullanıcıların yorumlarını alın. İstanbul'da iş yerinde Vodafone çekmiyordu arkadaşın, ben TT kullanıyordum memnundum. Kocaeli'de arkadaşımın evinde de TT çekmiyor, Vodafone'a geçti. Ama genel olarak Türk Telekom çoğu zaman f/p oluyor.