Yıllardır vodafone kullanıyorum. Memnunum. Türk telekoma hiç ısınamadım. Ama artık eski müşterilere yüksesk fiyat verdiklerinden dolayı bir sene türkcell bir sene vodafone kullanıp döngüye giricem.