Hocam sen görüş değil içini rahatlatmak için onay istiyorsun. Herkesi ikna etmeye çabalama. İnsanlar fikrini dile getiriyor sonuçta. Kafan karışıksa eğrisini doğrusunu sen tartacaksın. Şahsi fikrim gideceğin firma Mısır'da Avrupa veya Abd menşeili über, süper bir firma değilse bedava eleman ayağına stajyer arıyorlardır sana da çok katacakları bir şey olmaz. Ne birikim ne cv anlamında. Ha ama kafaya koymuşsun, bazı şeylerin yaşanması gerekir illa. Hakkında hayırlı olsun...
Gidilecek firmanın özellikleri nasıl olmalı?
Gitmeden göremeyeceğiniz için nasıl teyit edeceksiniz?