Türk ceza kanununa göre, 2 ceza birleştirilecek, bunların en az 30 sene yatarı var hocam.
Tabi bu tarz tipler içeride rahat durmazlar, 30 sene üstüne biraz daha ceza yiyebilirler.
Tecavüz olayından çok, hükümetten dolayı idam cezası gelmemesi gerekiyor, ileride hükümeti eleştirdi diye insanlar idam edilebilir, bizim gibi "demokrasi" ülkelerinde idam cezası olmamalı.
hocam ceza alanlar maksimum cezayı aldı zaten, ama diğer iki kişi beraat ve tahliye aldı ben onu anlayamıyorum.