Hocam bugün görüşeceğim dediğiniz gibi maaş konusu aklımda vardı. 35 istemeyi düşünüyorum eğer gelecekte benimle bir düşüncesi var ise kabul etmesini talep edeceğim.
Hocam geçmiş deneyimlerime göre konuşuyorum. %80 şu cümleyi kuracaktır " Sana o parayı veririm hak ediyorsun ama sana verirsem diğerleri de talep eder o yüzden veremem. " Benzeri bir konuşma ve kapanış olarak istifa dilekçeniz 😂
Şahsi fikrim ben yerinizde olsam Mısır gibi bir ülkeye de gitmezdim çok riskli. Onun yerine 35-40 bandına taşıyacak işlere bakardım. Hocam hangi şehirdesiniz sizin için özel bir önerim olacak eğer bilgisayar üzerine az bir bilginiz varsa