Bonjour adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz zaten kafada bitirmişsiniz hocam. Firmaya son bir şans verin ve şefi müdürü amiri vs geçin direkt işletme sahibi ile tanışıp durumu anlatın. Nazik bir şekilde en az 35-40 bin istediğinizi söyleyin. Haklı sebeplerinizi anlatın. Vermezse çıkın. Sonrası sizin bileceğiniz iş.
Hocam bugün görüşeceğim dediğiniz gibi maaş konusu aklımda vardı. 35 istemeyi düşünüyorum eğer gelecekte benimle bir düşüncesi var ise kabul etmesini talep edeceğim.