bizim millet kolayı boykot eder ama böyle kalitesiz dandik malları boylot etmez malesef. Ülk** izimli bisküvi firması bile Türkiyede kullandığı süt mikatarının en az 10 katını kullanıyor Avrupa'da onu da boykot etmezler.
bana kalırsa milletimiz boykot ettiğini zannediyor boykot etmesi için radyo ya kadar düşmesi lazım çoğu ürün israil - amerika o yüzden boykot moykot fiyasko