Bu işten ayrılmalısınız mutlaka, size ayrılırken maaşınızda artış yapmayı teklif ederlerse, onlara şunu diyin: "şimdiye kadar niye arttırmadınız? Madem hakkım 5000 tl daha fazla maaş almak o zaman son 5 yıldır 3.000.000 TL lik bir fark var, bunu bana verirseniz devam ederim" tabi bunu işten ayrıldıktan sonra size telefonla ulaşırlarsa söyleyin yoksa üstünüze yürürler. ama hak ediyorlar.
Bu arada ben asgari ücret veren patrona kızmıyorum, asgari ücretle çalışmayı kabul edenlerin hatası. Bir an önce kaçın kurtulun ve kıymetinizi bilen yerde çalışın.