Hocam sana bir şey katmayan işletmede çalışmaya devam etmen seni bulunduğun yerde kalmaya ve hayal kurmadan işe gidip gelmeye mahkum edecek.

Mısır gidince çeşitli kontaklar kurarım dersen gidip deneyimlemeni isterim. Bulunduğun ortamdan çıkmak ve kabuğunu kırmak sana maddi olarak + olmasa bile mental olarak + olacaktır.

Şuanda asgari ücret haricinde sana ekstra kattığı hiçbir şey yok. Bence Mısır da düşündüğün gibi bir imkan oluşmasa bile yaşadığın şehirde dönünce alternatif şirket ve sektör incele. İş-Kur destekli veya harici elemana ihtiyaç duyuyor firmalar.

Yolun açık olsun. Fırsatlar bazen kişiler için dönüm noktası olabilir. Piyasada önüne gelen fırsatları değerlendirenler ve bir şeyler için mücadele edenler hayatına yön verenlerdir.