yapılmamış bir fikir vereceklerini sanmıyorum. http prokolü içerisinde bende her şeyi yapabilirim ama hedef kitlesi zahmetli ve masraflı. protokol dışına çıkmak, daha niş alanlara yönelmek gerekiyor. örneğin bir oyuncu topluluğu için bot yazılabilir ama, öyle basit görüntü yorumlama veya makrodan bahsetmiyorum. ram üzerinde gerçekleşen işlemleri takip edip, buna göre aksiyon alacak bir iş. seafight adında bir oyun var, adamın teki o oyuna bot yazdı. belki 10-15 yıl binlerce kullanıcıdan özelliklere göre 20-30 dolar her ay düzenli para aldı. reklama ihtiyaç duymayan ve müşterinin üzerine atlayacakları işlerden biri bu, oyun bot/hileleri yazmak.