harunulk40 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen daha yaptığımız işin ticaret olduğunun farkına varamamışsın. Sadece kod diyip geçemezsin. İşin ucuna ücret(para) vaad edip bu ticaret değil demen de ne bileyim güzel mantık. Ayrıca yorum yapma hakkı herkese mevcut. Olumsuz yorum görmek istemiyorsan işini şeffaf yap tamam mı!! Olumlu yorum kadar olumsuz yorum yapmakta gayet hakkım. Neyse daha fazla tartışmak istemiyorum sürekli bildirim düşüyor. Sen yoluna ben yoluma. Tekrar yorum yapmazsan sevinirim. Beni engelleyebilirsin 🙂
Eğer sende akıl varsa Allah benim belamı versin