yeni üye olmama rağmen forumu uzun seneler dışarıdan da takip ediyorum ama forumun içi bildiğiniz emek hırsızı , d.lndırıcı dolmuş . işi verip ortadan kaybolanlardan tutun da hizmeti alıp parayı vermeyip yetmezmiş gibi karşı tarafı her yerden engelleyenlere kadar her türlü tip var maalesef . Bu tiplerin yüzünden artık forumun eski profesyonel havasından pek bi şey kalmamış gibi . bir de şu kendisini ordinaryus zannedip aylık bilmem kaç bin dolar kazanın adı altında 3-5 sayfalık pdf satan umut taciri tipler de arındırılsa keşke forumdan . ordinaryus kardeşlerimiz her ay 834789347 tl kazanıyor ama 1000 tl lik eğitim satmak için maşallah ferman misali konular açıyorlar .