Okuyorum. Özellikle bi arkadaşın verdiği hizmetin konusunu gördükçe kolpa bu ya kesin bir şey var bunda diyordum. çünkü konusunda ballandırarak anlatıyordu her şeyi. sonra onun adına şikayet konusu açılınca yanılmadığımı anladım. ve sevindim hatta çünkü eleman yüzlerce ticaret puanına rağmen hiç güven vermiyor.
bence kim şöyle çok iyiyim böyle süper hizmet veriyorum diyorsa orda bir Çapanoğlu çıkıyor.
Benzerini bir eğitim için yaşadım , sabit uğraş gerektiren bir iş arıyordum boşluğuma geldi alacaktım xx.xxx tutara en sonunda içime ssinmedi sonra şikayet konuları açıldı