son günlerde bakıyorumda açılan sıkayerlerde genelde su 3 profıl cok gozume batıyor
1. para verıp uyelık alanlar
2. tıcaretı yuksek kısıler
3. hem tıcaretı yuksek hemde uyelıgı olan eskı uyeler
sımdı bakıyosun gercekten forumda hıc yoktan 1 2 kere gordugun arkadaşlarda son sıralar cokca sıkayet konusu acılmaya basladı bu arkadşlar parayı bulunca özünümü unuttu nıe boyleler anlamış degılım mesela ornek verecek olursam bursa dıye bı arkadaş vardı onunda tıcaretı yuksek ama son 4 5 kısıyı tokatlayıp uzaklaşmış hayır madem hızmetı saglayamıyosun ıade vermen gerek kardeşim daha iadelerini vermemıssın ustune sıparıs alıp onlarada borc yapıyosun hızmetı tamamlayamıyosan ya satmıcaksun yada ıade verıp duzelene kadar ıslem almıcaksın