Anladım hocam da ben de size şöylesiniz böylesiniz dedim mi? Olumsuz olduğu için ona göre yorum yaptım geçtim. Kimseyi zan altında bırakacak sözüm oldu mu? Siz kendiniz o ithamları kullandınız. Benim maksadım yorumu yapıp geçmekti. Konuyu siz uzattınız buralara kadar.
konuma kötü veya olumsuz yorum yapmaya hakkın yok ben seninle iş yapıp olumsuz bir şey yaşamadım senin kodların geçersizdi hata sendeydi veya vodafonede onu bilemem böyle bir durumu nasıl kendine hak görüp olumsuz yorum yaparsın 5 senedir üyeyim r10nda yüzlerce kişiyle çalıştım tek kişiye yanlışım olmadı tek kişi bana olumsuz yorum yapmadı r10 benim gelirim r10 olmazsa ben asla para kazanamam dediğim gibi senden veya sistemden kaynaklı olan bir işi bana yükleyemezsin konuma kötü yorum yapıp benim dolandırıci olduğumu ima ediyorsun ha şikayet etmişsin ha bu ne fark eder sen bu zihninle hiç kimseyle anlaşıp iş yapamazsın sende şu ticaret yapmak ama bir andanda tartışıp sorun çıkaran kişilerdensin komik olan şeyde şuki biz iş bile yapmadık altı üstü kod girdim kodlar geçersizdi dün bunu herkes yaşamış benimle ilgili olan bir şey değildi bilip bilmeden düşünmeden hemen konuma olumsuz kötü bir yorum yaptın