0 la geldik 0 la gidecez be hocam. Siz çaba gösterin, sürekliliği sağlayın yeter. Ama sürekli denediğiniz bir işte başarılı olamadıysanız belki de artık pastacılık yapmamanız gerekiyordur siz de herkesin rahatça üfleyebileceği mumları yaparsınız