Bu yönüyle detaylıca değerlendireceğim, çok teşekkür ederim.

Kamp264 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rica ederim.Fikri sunmamın sebebi bu isi buyük firma yapmaz ufak esnaf yapar,onlar ise nakit calışır peşinatsız iş yapmaz belki işinizi aksatma ihtimali olabilir sözlesmeye pek sıcak bakmazlar,makina parkuru çok yuksek mebla gerektirmez ustayada iyi maaş verirseniz ki 70-80 bin en az o zaman gözünüz arkada kalmaz .
Allah kolaylık versin.