Merhaba, aklımızdan bu da geçiyor fakat hem yatırım hem de işçilik maliyeti doğacak. İşçilik konusunda doğru kişiyi bulmakta zorlanabiliriz.
Biz satış ve pazarlamasını üstlenmek istiyoruz, üretici de ürünler üzerinde kazanç sağlamış olacak. Bilgilendirme için teşekkür ederim.
Rica ederim.Fikri sunmamın sebebi bu isi buyük firma yapmaz ufak esnaf yapar,onlar ise nakit calışır peşinatsız iş yapmaz belki işinizi aksatma ihtimali olabilir sözlesmeye pek sıcak bakmazlar,makina parkuru çok yuksek mebla gerektirmez ustayada iyi maaş verirseniz ki 70-80 bin en az o zaman gözünüz arkada kalmaz .
Allah kolaylık versin.