aramızdaki ticaret şöyleydi bana kodu ilettin ben de girdim kodu 1 defa kullanabilirsin hatası aldım yani ya kod kullanılmıştı yada limit konuldu veya herhangi başka bir hata oldu kesinlikle yemin ederim ki kodlar geçersizdi herhangi bir para kazanmadım ve yalan söylemedim
Anladım hocam da ben de size şöylesiniz böylesiniz dedim mi? Olumsuz olduğu için ona göre yorum yaptım geçtim. Kimseyi zan altında bırakacak sözüm oldu mu? Siz kendiniz o ithamları kullandınız. Benim maksadım yorumu yapıp geçmekti. Konuyu siz uzattınız buralara kadar.