Evden sunucu isi olmaz bir sey degil. Olur da cok sikintili olur. Yillarin efsanesi hemencevir yillarca ev icinde barindirildi. Fakat bircok sorun yasadi durdu. Ev interneti, ev elektrigi bu isler icin ideal degil. Hobi olarak yapip basit siteler yayinlayabilirsiniz fakat isin icine kurumsal isler girince cok sikinti yasatir.
Bu isi gercek manada yapmak icin metro ethernet ve saglam bir guc yedekleme sistemiyle beraber 2.el de olsa donanimsal firewall sart.