birde 1 tl ye 50k kazanç satanlar var onlara ne demeli? başlık 1 tl hemen al 50k
Bir iş o kadar kazandırıyorsa fiyat değil ortak aranır. Gerçek ticaret sessiz olur bir iş ayda 300.000₺ kazandırıyorsa 3 Milyona satmaz yenisini kurar.
Yani demem o ki kimse altın yumurtlayan tavuğunu satmaz
eğer bir işi başlatıp büyütmeyi başarabiliyorsanız ve o iş artık düzenli hale geldiyse yeni işe geçip onu büyütmektir.
böylece 1 işten stabil 200k kazanmak yerine 2 m a satıp diğer işi de kısa sürede o seviyeye çıkarıp onu da satmak
böylece risk almadan para kazanmak
benim aklıma bu geliyor
Hepsi yalancı çünkü. Youtube den milyonlar kazandığını iddia eden adam her gün 100 tl lik ihale açıyor. Ben ayda 200 300 bin tl kazansam ve vaktim olmasa gider biri e 50 60 bin tl maaş verir işi ona yaptırırım. Kısaca hepsi yalancı d.olandırıcı.
Bende hep aynı mantıkta düşünürüm mesela hocam. Örneğin bir iş aylık bana 50k getiriyorsa onu 500k ya satıp ele gelen sermaye ile daha büyük projelere yönlenmek daha mantıklı gelmiştir hep. Tabi bu düşünceden mi bilmem çoğu işimde başarısız oluyorum.
Tekrar ediyorum '' Kimsenin hakkında değiliz muazzam projeleri devir edip alıcısına belki bir ömür dua ile anacak paralar kazandıran insanlar var fakat '' bu insanların ortak özellikleri benzer projelerden ellerinde bir sürüyle olması ve hepsini yönetip devir dayim yaptırabilmeleri
Özellikle aman 1-2 milyon ₺ ile pasif gelir elde edebilsem ne güzel olur diyerek giren insanlara gerçekten '' içimdeki insanlıktan dolayı '' üzülüyorum projeyi alıyor ve birkaç ay sonra grafikler istediği gibi sonuç vermeyince veriler vs büyük bir hüzün