AlicanDumanova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1- umut tacirliği
2- sazan.avi
olarak görüyorum.

Üzülerek hep aklıma gelen bir söz var; " İyisi sana bana kalmaz "
Yani ben aktif olarak 9 yıldır ticaretin içindeyim .Hatalarım olmuştur yanlışlar yapmışımdır ama bir o kadar deneyimlenmişimdir . Ayda o paraları getiren bir proje için hiç vaktin yoksa diğer işlerden kat kat çok kazanıyorsan başına en profesyonelinden sözleşmeli eleman bile koyarsın

İnsanlar çağımızda internettten para kazanma furyasında . Birikimlerini akıtıp oturdukları yerden kazanç sağlamak isterken hüsrana uğruyor


DİP NOT : İşini hakkıyla yapan sattığı projeyle devir verdiği işler ile karşı tarafa ev , araba , arsa alacak paralar kazandıran kişilerde tabi ki yok değil kimsenin hakkını yiyemeyiz