Bende hep aynı mantıkta düşünürüm mesela hocam. Örneğin bir iş aylık bana 50k getiriyorsa onu 500k ya satıp ele gelen sermaye ile daha büyük projelere yönlenmek daha mantıklı gelmiştir hep. Tabi bu düşünceden mi bilmem çoğu işimde başarısız oluyorum.