Arkadaşlar selamlar, bu konuda başlıkta belirttiğim gibi subdomainlerin geleceği hakkında konuşmak istiyorum. Bu domainler ICANN yerine özel şirketlerden alınan domainler bu zamana kadar değer görmedi bu yüzden, fakat Godaddy gibi Namecheap gibi dev pazar firmaları bu domainleri kabul etmeye satmaya ve açık arttırmada göstermeye başladılar bu yıldan itibaren.

Bu yıl bu gelişmeyle beraber incelediğime göre eu.com uzantıları 20 yılda Namebio verilerine göre sadece 13 satış gerçekleştirmişken ve en yüksek fiyat 4 bin dolarken bu yılın başından itibaren 85 satış gerçekleşmiş bir yıl içinde ve en yüksek satış rakamı 20 bin dolar olarak gözüküyor, yıllardır satın alınabilinen subdomainler olduğu halde bu yıl pazarlara giriş yapmasıyla beraber uçuş yapmış gibi gözüküyor. tabii ki toplam domain alım satım sayısına baktığımızda hala düşük,

sizce bu domainlerin geleceği var mıdır, namebio dan anladığım kadarıyla domain portföycülerinin bazıları bu domainleri almaya başlamış. siz ne düşünüyorsunuz, iyi forumlar