hocam onun yerine 24 saatte bir trigger, 2 dakikada bir processing kurup triggerı bir defa çalıştırırsanız siz ekranda beklemenize gerek kalmadan ürünler kendiliğinden güncellenir hem timeout vs gibi hataların önüne geçmiş olursunuz