akat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben yazdım şuan pazarlıyorum apple ile rekabet halindeyiz
MacOS sanırım jQuery ile yazılmıştı. Aynısı olmuş tebrikler. Tek promptla Google yazma update ini bekliyorum.