Semotion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sizin yazılarınızı severek okuyorum. Yalnız aklıma şu takılıyor gün içinde hep sizi üzen insanlarla mı berabersiniz?
Selam olsun,

Laf aramızda yazacağım ama herkes okuyacak
Ben çok mutlu ve rahat bir yaşam sürüyorum yani yazdıklarımla alakalı şeyler pek yaşamıyorum.
Bunun nedeni yazdıklarımı yaşamam diye görüyorum ve istiyorum ki beni bu huzura ulaştıran yaşanmışlıklarımı yazayım ki bir kişi bile olsa farklı bir bakış açısına sahip olsun.
Kendimce elbette, kendi deneyimlerinden elde ettiklerimle.

Zamanında nedensiz ve sebepsiz birçok güzel insandan zor zamanlarımda manevi omuz almışlığım var, kendimce bitmeyecek bir borcu yaşamımın sonunda kadar ödemeye çalışıyorum.
Beni düşündüğünüz için ayrıca sevindim ama merak etmeyin çok keyifli bir ömür yaşıyorum.
Ben kendime faydası olacak konulardan ziyade belki o konuda bir başka fikri olan insan denk gelir diye yazıp çiziyorum.

Sevgiler.