Yıllardır wisecp kullanıyorum ve destekliyorum hatta ne kadar hataları olsa bile desteklemeye devam edeceğim çünkü sürekli geliştirilmeye ve sektörü elinde tutmaya çalışan devlerle zorlu mücadeleleri takdire şayan. V5 ile ilgili konu evet baya uzadı hatta bu konu ile ilgili destek açıp sordum gelen cevap bu oldu;

Merhaba,
Öncelikle ilginiz için teşekkür ederiz.
Herhangi bir sorun bulunmamaktadır. Ekibimiz şu anda WISECP V5 geliştirme çalışmaları üzerinde yoğunlaşmış durumda olup, tüm kaynaklarımızı bu yönde ayırmış bulunmaktayız.
Mevcut sistemde kritik bir sorun tespit edilmediği için son dönemde güncelleme yayınlanmamıştır. Ancak yakın zamanda yeni bir minor sürüm güncellemesi yayınlanacaktır.
Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Ülkemizde malesef bu tür projeleri yapıp başarmak zorluklarla mücadele etmek ne kadar zor en iyi bilenlerden biriyim...
Fiyat politikaları biraz tuhaf onada katılıyorum ama buda ticari bi olaydır bi yandan ciddi bi personel çalıştırıp işin mutfağıyla uğraşıp arkada da maddi sorunları aşmak ayrı bir dert...