Ev sahibiyle konuştunuz mu ? Genelde ev sahipleri bu konuda zaten hevesli olabiliyolar. Eğer ki anlaşmadan çıkmayı düşünüyosanız evin boş kaldığı süreç boyunca sizden kira bedeli alınabilir, depozitonuz yanabilir, eğer resmi şekilde bildirmezseniz o ayların kirasını ödememenizle itham edilebilirsiniz gibi karşılıklı sürtüşme alternatifleri var