10 saat sonra üniversite kaydı için şehir değiştireceğim. Başvuru belgelerinin hepsini hallettim ama gözümden kaçan bir şey olabilir. Mezuniyet diplomamı e-Devletten çıkardım, fakat belgelerin aslı isteniyormuş. Daha önce bu durumla karşılaşan veya bilgisi olan var mı?
Hangi üniversite hocam normalde aslı na gerek yok edevletten çıkardın yeterli.