10 saat sonra üniversite kaydı için ülke değiştireceğim. Başvuru belgelerinin hepsini hallettim ama gözümden kaçan bir şey olabilir. Mezuniyet diplomamı e-Devlet’ten çıkardım, fakat belgelerin “aslı” isteniyormuş. Daha önce bu durumla karşılaşan veya bilgisi olan var mı?