Vigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam forumda IOS gmail yöntemi satan iki kişi var, onun dışında gmail üretim yöntemi satan yok diye biliyorum. (çok araştırdım)
@Browland; Diğerini hatırlamıyorum.

Diğer eğitimler için bende takipteyim+
mail eğitimi satan bir kaç konu var sanırım… mail açımları şuan düşük seviyede… bunu bilerek eğitim almayı düşünmelisiniz. yarın ise ne olacağı belirsiz