Hocam forumda IOS gmail yöntemi satan iki kişi var, onun dışında gmail üretim yöntemi satan yok diye biliyorum. (çok araştırdım)
@Browland; Diğerini hatırlamıyorum.
Diğer eğitimler için bende takipteyim+
mail eğitimi satan bir kaç konu var sanırım
mail açımları şuan düşük seviyede
bunu bilerek eğitim almayı düşünmelisiniz. yarın ise ne olacağı belirsiz