merhaba nasilsin.
VScode kullaniyorum en son Ucretli Gemini bagladim gayet hosuma gitti. (Bu arada ucretsiz alabiliyorsun Gemini)
Belki sende denemek istersin, Gemini Student hesabini baglayabiliyorsun ve 1 sene kafan rahat.Tabi ne kadar basarili bilmiyorum ama baya rahatlatti diyebilirim.
Baglarken sorun yasadim. console.cloud proje olusturuyorsun ve orda library'den Gemini Cloud API izin veriyorsun boylece VScode'den Gemini hesabina baglanabiliyorsun.
Su an baya iyi tavsiye ederim.
Şükür sen nasılsın ?
VS code hiç Bana göre değil yıllardır hiç alışamadım Pycharmın tadına 1 kere vardıktan sonra vscode ilgimi hiç çekmiyor gemini sanırım hepsine kuruluyor ama çok aram yok pc ye hiç gemini kurmadım pek anlaşamıyoruz gemini ile belki 3.0 da