tanereker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir tanıdığınızı o eczaneye gönderip aldırmak daha kolay olmazmı
Ya hocam açıkçası dediğim gibi üslubu çok yanlıştı eczanedeki şahsın, kalfa olduğunu tahmin ediyorum emin değilim ama. O yüzden mecbur kalmadığım sürece oradan almayı düşünmüyorum