Hocam ekonomi her gecen gün daha kötüye gidiyor illaki gündemi bu şekilde değiştirecekler daha neler olacak bu başlangıç adamlar ülkeyi öyle bir cıkmaza soktuki düzelmesi cok zor 2001 krizi 6 ayda düzeltildi bu bambaşka bir olay şuanki kriz adamlar resmen ülkeyi bitirdi toparlanmasıda cok zor bu şekilde protestolar vs ile gündemi değiştirecekler ekonomi unutulsun diğe oyuna gelmeyelim benim görüşüm bu
Kesinlikle. Adamlar artık iyice şaşırdı. Sürekli plan yapıyorlar. Her hafta ülkede 1-2 olay oluyor. Bu kadarı normal değil.
Protesto etmesen tepkisiz kalmış olacaksın.
Tepki göstersen gündemi değiştirmiş olacaksın.
İki türlüde onların işine yarıyor.